Soffan är beställd

Soffan är beställd. Stålarna saknas. Fakturan ska betalas inom tio dagar, tror jag. Alltså finns det lite tid att hitta en lösning. Att sälja klubbor kommer inte på fråga. Troligtvis får jag ta ett sms-lån. Om inte Stellan kan ställa upp. Han tjänar så bra att han egentligen skulle kunna ge mig en soffa. Jag ska faktiskt ta ett snack med Stellan om saken.

Å andra sidan ska jag nog inte berätta om soffan. Han skulle säkert tala om det för Bente och hon skulle prata med Camilla och så skulle sanningen komma fram. Jag behöver hitta på en annan historia innan jag tar upp det med Stellan.

Jag får säga att jag behöver pengar till drivern. Det kommer han att förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0