Filen är klar

Sjöberg har gjort ett bra jobb med min rondanalysfil. Det tog lite tid och kostade mig en flaska dyr whisky. Det var ett lågt pris. Tyvärr tror jag att Sjöberg tycker att jag har legat på lite hårt för att få den klar. Och flera gånger fick jag skicka tillbaka den till honom med önskemål om förbättringar. Han är van vid att alla tycker att han gör ett bra jobb utan att han behöver finputsa så mycket.

Han muttrar surt när jag möter honom i korridoren. När jag hälsar glatt på morgnarna blänger han bara efter mig. Det kan hända att jag varit lite petig och väldigt noga med alla detaljer. Sjöberg har svårt att förstå hur viktigt det är att man är noga med detaljerna när det gäller golf. Det är detaljerna som skiljer en vinnare från en tvåa och den där andraplatsen är jag inte intresserad av.

Jag har börjat fundera på att strukturera upp dokumentationen av träningen också. En träningsanalysfil har börjat ta form i mitt huvud.

Nästa gång jag ser Sjöberg ska jag nämna det för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0