Min nya driver

Jag har spelat några rundor med min nya driver nu. Ännu har hon inte fått något namn. Jag kallar henne bara Hon. Clarissa ligger fortfarande och skvalpar i mitt hjärta. 

Jag tror att det blir bra. Det är inte samma heta passion som med Clarissa men det är definitivt respekt. Jag håller henne mjukt och svingar henne lugnt. Bollen startar som jag vill och ännu har jag inte slagit bort någon boll med henne.

Camilla vet att jag har en ny driver, men jag har inte berättat vad jag betalade. Det troliga är att vi får vänta med att köpa den nya soffan som vi har pratat om. Vi ska beställa den i morgon är det tänkt. Hur jag ska komma ur den här knipan vet jag inte än, men jag kommer säkert på något. 

En bukett blommor i kväll kan ju vara en start. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0