Funderar på det här med golfbagar

Jag tittar kontinuerligt över min utrustning. Nu på vintern har man ju lite mer tid att fundera på sådana saker.

Jag har två bagar och känner att jag behöver en till. Eller kanske två. En fet tourbag, en normalstor standbag, en pencilbag och en pencilbag med ben. Det borde räcka. Och ett paraply och en handduk per bag. En greenlagare och ett markeringsmynt i varje bag. Självklart massor med peggar, bollar och pennor.

Helst skulle jag vilja ha en lasermätare i varje bag också, men om Camilla fick reda på det skulle nog det kokta fläsket vara stekt.

Jag får nöja mig med en lasermätare.

Kommentarer
Postat av: putrik

Hej! Längesen...

2011-01-19 @ 08:06:12
Postat av: Golfidioten

Hej, Putrik! Välkommen tillbaka.

2011-01-19 @ 20:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0