Ny lapp

Jag hittade lappen i bilen.

"Åker iväg med Bente ett tag. C"

Ringde Stellan för att kolla.

"Jag har också fått en lapp," sa han. "Åker iväg med Camilla ett tag. Bente. Det var allt som stod."

Ingen av oss var beredd på det här. Bente hade inte etablerat något lappsystem med Stellan.

"De har väl helt enkelt åkt iväg nånstans," konstaterade Stellan. "Mer än så behöver det väl inte betyda."

"Jag kan inte ringa Camilla. Hon pratar inte med mig. Hon skriver bara lappar."

"Bara lappar?" sa Stellan. Jag hade inte berättat för honom.

"Jag ringer Bente," sa han. "Så får du sms:a Camilla."

"18 hål i morgon?" undrade jag.

"Jag hämtar dig kvart i åtta," svarade Stellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0