Rondanalysfilen

Jag bad Sjöberg lägga in följande parametrar:

Fairway: träff/miss höger/miss vänster. Klubba, vind.


Green: träff/miss kort/miss kort höger/miss kort vänster/ miss lång/miss lång höger/ miss lång vänster. Klubba, avstånd, vind.


Chip: längd/miss kort/ miss kort höger / miss kort vänster/ miss lång höger/ miss lång vänster. Klubba.


Bunkerslag: längd/ miss kort/ miss kort höger/ miss kort vänster/ miss lång höger/ miss lång vänster. Klubba.


Putt 1: längd, satt/miss kort i linjen/ miss kort höger/ miss kort vänster/ miss lång höger/ miss lång vänster.
Putt 2: längd, satt/miss kort i linjen/ miss kort höger/ miss kort vänster/ miss lång höger/ miss lång vänster.
Putt 3: Gud förbjude!

Score på hålet.

Färgkodning: grönt för par, gult för birdie, blå för eagle, röd för bogey, orange för dubbelbogey, mörkgrön för trippel.

Jag ska kunna få fram snittresultat på hela klabbet också.

Jag tycker att det här borde täcka in det viktigaste. Ändå har jag en gnagande känsla av att ha glömt något.

Jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Putrik

Jag har fjorton i bagen och sju i garderoben av vilka fyra brukar få komma ut då och då. Har du namn på alla klubbor? Drivern, en par av wedgarna och puttrarna var lätta, men nu har jag lite torka...

2010-04-28 @ 13:31:12
Postat av: Golfidioten

Min putter heter Manuel efter Manuel i Fawlty Towers. Honom kan man alltid skylla på.

2010-04-29 @ 13:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0