Stellan och Rory

Putträning på parketten. Som vanligt, kan man väl säga. Det är här vi håller till, jag och Stellan. Särskilt nu när Bente är inne i sin tysta period och inte vill prata med Stellan.
 
"Jag har också avslutat en tävling med fem raka birdies," sa Stellan.
 
"Det var på torsdagsgolfen," svarade jag lite njuggt. Det var ju faktiskt riktigt vasst av Stellan. Det är inte konstigt att han nämner det ibland.
 
"Ja, i och för sig," sa han. "Men i princip är det samma sak. Fem birdies på raken. När det som bäst behövs. Det kan du inte snacka bort."
 
"Nej, det är bara att det var på en annan nivå," tyckte jag.
 
" Men i princip var det samma sak." Stellan gav sig inte på den punkten.
 
"Ni är liksom lika bra?"
 
"Fast på olika nivå."
 

Kommentarer
Postat av: Christian

Stellan står på sig. Det bådar gott.

Svar: En sak kan vi vara säkra på när det gäller Stellan. Han byter inte uppfattning i onödan. :)
golfidioten.blogg.se

2012-11-26 @ 22:29:38
Postat av: Rut Ester

Börjar ana varför Bente inte orkar prata... Han ger sig aldrig...

Svar: Vad kan jag säga ... Stellan är Stellan.
golfidioten.blogg.se

2012-11-27 @ 14:59:12
URL: http://rutester.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0