Clarissa (igen)

Jag älskade Clarissa och jag vill tro att kärleken var besvarad. Där har ni min sanning.
Om jag skulle säga ( ja ja, skriva då då) det till Camilla ...
 
Ni förstår själva. Hon skulle idiotförklara mig på stående fot. Och vem skulle kunna klandra henne? Hur skulle hon kunna förstå? Det är helt omöjligt att förklara för någon som inte själv varit där.
 
Jag minns en gång när hon tyckte att jag borde sälja några av alla de klubbor som står i garaget. De som jag ändå inte använder. Hon hörde mig mumla för mig själv att man väl inte säljer sina vänner. Jösses, då var jag tvungen att ta fram all min skicklighet för att slingra mig ur den knipan.
 
Och nu vill hon ha sanningen. Tror ni att jag kan ge henne den?
 
Nä. Tänkte väl det.

Kommentarer
Postat av: Rut Ester

Camilla är säkert inte alls så trångsynt. Viktiga & riktiga relationer håller för tuffare sanningar än så. Pröva henne!

2013-02-12 @ 20:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0