Ja visst gör det ont

Ja visst gör det ont när puttar missas
 
varför skulle annars spelaren tveka?
 
Varför skulle all vår heta längtan
 
leva i den lilla vita kulan?
 
Jag har inte precis skrivit den helt på egen hand. Men som i golf så måste man försöka lära av de bästa.
 
Stellans senaste förslag till namn på vår diktsamling är Poesi för dårar.
 
Jag tycker inte att det är så dumt. Men jag vill nog lägga till av idioter.
 
Poesi för dårar av idioter.
 
Jag tror att det får vara vårt arbetsnamn tills vidare. Tills det dyker upp ett bättre förslag.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rut Ester

Det rätta slaget, det är aldrig störst
Det bästa slaget är ett slag med röst.
Nog finns det mål och mening i bollens färd -
men det är nedslaget, som är mödan värd.

2013-02-01 @ 10:50:36
Postat av: Lefty

Mina ögon tåras.

2013-02-05 @ 10:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0