Övningsgreenen igen

Jag har börjat läsa på om olika grässorter. Milda makter, hur kan det finnas så många? Jag kommer inte att kunna börja gräva förrän till våren ändå. Och då vill jag ju hellre vara ute på golfbanan och spela. Med andra ord står projektet stilla. Jag har till och med flirtat med tanken på konstgräs. Men det skulle Camilla aldrig gå med på.

"Konstgräs? På gräsmattan?!" skulle hon utbrista. "Ska vi inte ha tygblommor i rabatterna också? Och plastjordgubbar i jordgubbslandet. Varför inte en dvd med öppen spis i vardagsrummet?"

Hon skulle aldrig sluta att driva med mig om jag föreslog det.

Och Old Tom Morris. Han skulle gråta i sin golfhimmel. Jag tycker att det börjar likna ett olösligt problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0