Att kommunicera med Camilla

När vi var på semester tyckte jag att vi kommunicerade bra, Camilla och jag. Vi gjorde saker tillsammans. Badade och låg i skuggan under parasollet. Läste böcker och åt på restaurang. Ibland spelade jag golf.

Sen, strax efter att vi kommit hem, började hon skriva lappar och lägga dem där jag skulle se dem. Total tystnad för övrigt. På sätt och vis är det ganska skönt. Det är visserligen svåra frågor på lapparna, men det är bättre att få dem i skriftlig form. Jag menar om hon hade ställt samma frågor muntligt så hade jag känt mig tvungen att svara på dem med det samma. Det kravet verkar inte finnas nu med det här lappsystemet.

Samtidigt så tror jag att hon förväntar sig en reaktion från mig. Man ställer ju oftast en fråga för att få ett svar.

Jag får väl försöka skriva ett par lappar själv snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0