Kontoret

Meningen är att Sjöberg ska hjälpa oss när datorerna krånglar. Det är det som är hans jobb.

Han tycker att vi ber om hjälp för ofta. Vi har rent allmänt för låg digital kompetens på kontoret, säger han.

Det innebär att han måste jobba och det är inte alla dagar han har lust med det. I stället pratar han om handhavandefel.

Nu har han skruvat upp tonläget och kräver att alla ska fortbilda sig.

Jag tror att han är på väg att göra sig själv arbetslös.

Ibland får jag för mig att det är det han vill.







Kommentarer
Postat av: Kristin i Borås

Eller hur!? Varför blir datamänniskor alltid förvånade över att vi andra inte kan göra deras jobb lika bra? :)

2012-04-22 @ 09:26:36
URL: http://umm-yara.blogspot.se/
Postat av: golfidioten

Vad kan jag säga? Sjöberg är Sjöberg. I hans värld delas alla människor in i två grupper - idioter eller jävla idioter.

2012-04-22 @ 20:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0