Övergiven

Jag har blivit övergiven. Av min sving. Jag hoppades få lite stöd av Stellan.
 
"Den har nog bara åkt på semester. Den är snart tillbaka," sa han.
 
"Den kunde ju skicka ett vykort nån gång ibland, tycker jag. Så att det går att hoppas att den inte är borta för alltid"
 
"Du vet ju hur det fungerar", sa han. "Ibland kan man och ibland kan man inte. Sådan är golfen."
 
"Jo. Visst. Jag vet. Men den här gången känns det verkligen ... inte bra. Det vore väl bättre om svingen tog semester nån annan gång än mitt under säsongen."
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Golffilosofen

Kan inte & kan inte, övergiven & övergiven... ibland måste man fråga sig varför. Varför kan jag inte? Varför har den övergivit mig? Svaret på de frågorna kan leda till återkomst!

2013-07-03 @ 22:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0