Ansvarsfrågan

Vem har gjort mig till den bedrövliga golfare jag är?

Jag har tittat igenom mina tävlingsresultat från de senaste säsongerna och det var inte roligt. Någon bör ju ta på sig ansvaret för den här sorgliga parodin på en tävlingskarriär.
 
Det måste bli gud. Eller golfgudarna. Jag har ju inte officiellt konverterat till katolicismen ännu så jag behöver nog inte vara renlärig i min gudsuppfattning ännu. Det kan vara klokt att ta reda på lite mer om den nya påven först, tänkte jag.
 
Eller också får det bli Lasse. Han har kostat mig en förmögenhet. Jag har tagit en lektion i veckan hur länge som helst och vilka resultat har han visat? Just det. Jag har bara blivit sämre!
 
Alltså; jag funderar på gud (om jag blir katolik), golfgudarna (om jag fortsätter att inte vara katolik eller möjligen blir buddist som Stellan), eller Lasse i vilket fall som helst.
 
Dom i målet kommer så småningom.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0